Obserwatorzy

wtorek, 29 listopada 2011

Nowa odzież dla Danii

Jako, że dzisiaj dotarło do mnie prześliczne ubranko od Jenki to od razu musiałam się nim pochwalić :-)

Ubranko prezentuje piękna Danii, która przy okazji lekko zmieniła fryzurę tzn wyprostowała sobie te hollywoodzkie fale.
Ubranko składa się z rajstopek w kolorze ecru, złotej tuniki z bufkami i dużym dekoltem, beżowego paska  oraz brązowego wdzianka, poncza czy nie wiem jak to fachowo nazwać. Prawdę mówiąc na początku miałam problem jak to prawidłowo ubrać ale po kilku próbach jakoś się udało ;-)








6 komentarzy:

  1. Wow to wdzianko jest rewelacyjne, fajnie komponuje się z tym złotym paskiem i rajtuzami. Świetne buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bym coś napisała o wdzianku, ale zakochałam się w tym pokoiku :)
    Sama marzę o takiej dioramce dla moich lalek.
    Kiedyś zwariuję i też nabędę Dyamitkę...

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie wyglada :) I super mebelki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wszystkie ubranka od Jenki rewelacja, ale nie pokazałaś tuniki:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak dokładnie owinęłaś Dani tym ponchem, że w ogóle nie widać tuniki. Musisz koniecznie też ją pokazać! Ja rozumiem, że zimno- ale mogłaby dziewczyna się pochwalić, te bufki mnie zainteresowały, chcę to zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  6. super, pasuje do wystroju dioramki :)

    OdpowiedzUsuń