Obserwatorzy

czwartek, 3 września 2015

The Barbie Look, City shine.

Ciężko było mi się oprzeć przed zakupem, kiedy w Carrefour zobaczyłam tą prześliczną buźkę. Jest to panna z serii The Barbie Look, City shine o moldzie Steffie. Dziwne bo jeszcze nie mam żadnej lalki z tym moldem. Tym bardziej z tego powodu kwota 89 zł nie zdołała mnie zniechęcić do zakupu ;-) Z tej serii były jeszcze trzy inne panny. Druga, która zwróciła moją uwagę to piękna murzyneczka o moldzie Mbili, ale że jest bardzo podobna do mojej City Shopper-ki to udało mi się wyjść ze sklepu tylko z jedną lalką :)
Lalka ma piękne orzechowo-zielone oczy z długimi rzęsistymi oraz w bardzo ładnym kolorze balejage. Odzienie też jest niczego sobie, choć  może trochę za dużo złota w złocie ;-)
Myśle, że dokonałam dobrego wyboru ;-)












17 komentarzy:

  1. Jest bardzo ładna, też mnie korci aby ją kupić i zrepaintować bo bardzo podobają mi się przemalowane Steffie. Powiedz, jak z tymi rzęsami? Czy po wyciągnięciu ich nie będzie dziury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety raczej bedzie spora dziura bo te rzęsiska są dość grube :(

      Usuń
  2. Olu? a gdzież jest taka pięknotka? lubię ten dziubek słodziutki ♥
    ja nie widziałam na żywo ani Mbili ani żadnej z tych ukazanych
    na pudełku ;D
    ale skusiłam się na niunię o buźce Mbili - tyle, że o jaśniejszej
    karnacji a różowej sukienusi, też sztywniara a za 35 pln

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te panny były ostatnio w Carrefour w Arkadii i na Targówku, ale czy jeszcze są to nie wiem.
      A ty za 35 zł Mblii kupiłaś ? To strasznie tanio ! Super ! A z jakiej serii?

      Usuń
    2. Oleńko - zajrzyj do MALL.PL - mnie inna lalkolubna duszyczka
      podpowiedziała, gdzie szukać tych ślicznotek - zamówiłam dwie,
      czyli jedną jeszcze dla Zbieraczki, niech Kobita ma!
      będę w czwartek w Arkadii - zerknę se, choć już poczyniłam
      inne zamówienia - lalek wielkookich typu anime :D

      Usuń
    3. LORIENEK przez neta - ma swoją metę w stolicy
      ul. Marszałkowska 111 (b albo c) - idziesz między
      półki i szalejesz ♥

      Usuń
  3. śliczna panna :) elegancka i delikatna :) zapraszam do mnie http://magicznyswiatkatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna! Też mnie korci żeby ją nabyć, ale jeszcze się waham... trochę mnie zniechęca fakt, że ma sztywne ciało. :-) Ale ta buzia-cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na sztywne ciałko można poradzić, można przesadzić główkę na fashionistas. Wlasnie sie nad tym procederem zastanawiam ;-)

      Usuń
  5. Adorable your doll. Teh hair is so beautiful and the photos are realy good!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: I love this Barbie. She is Steffi. Great dress. Nice pics. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks :) Yes, this is Steffi, I love this type of face :)

      Usuń
  7. Ja mam Mbili z tej serii i jestem nią zachwycona, polecam!:) A obok tej chodzę i się wciąż zastanawiam:)

    OdpowiedzUsuń