Obserwatorzy

czwartek, 12 kwietnia 2012

Przecudna Jonquil Tonner

No i wpadłam po uszy :-) Oglądałam jej fotki wiele razy i niby mi się podobała ale jakoś tak bez ochów i achów dopiero jak do mnie ta panna dotarła to powaliła mnie swoja urodą <3

Jest to jedna z tych lalek co 100 razy lepiej wyglądają na żywo niż na fotkach. Na fotkach jej piękne oczy jakoś tak dziwnie wychodzą ale to chyba przez ten jej połyskliwy cień, który odbija światło.

Zauważyłam też, że jest znaczna różnica w wyglądzie kiedy główka Jac jest oryginalnie założona na ciałko antoskowe niż jak się to samemu robi. Chodzi mi o to, że główka Jac z ciałka basicowego ma znacznie większą dziurę w szyi i jak się ją nasadzi na ciałko antośkowe to szyja automatycznie robi się krótsza, co wygląda jakoś nie naturalnie. W oryginalnym zestawieniu głowki Jac i ciałka antoskowego (jak u Jonquil) tego nie ma i lalka wygląda cudownie !
Bosssska jest <3 <3 <3



















10 komentarzy:

  1. piękna!!! a włosy miooooodziooo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bossska jest, naprawdę nie dziwie się, ze zauroczyła Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna. Tylko ja odnoszę wrażenie, że jest smutna. Te jej oczy....

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, przepiękna! Ma taką niewinną minę :) A ten ciuch, który ma na sobie powala - kiedyś już chyba go pokazywałaś, ale powtórzę się - sweterko-tunika cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa! wspaniała <3. Kocham jej włosy : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: this doll is very beautiful. The face of the doll is sad or melancholy. The mean I like moles. Some very nice photos. keep in contact blog blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice pictures. Thank you to come to see my blog !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwię się, że dopiero teraz się na nią skusiłaś ;-) Zarówno Cami jak i Jonquil mają mniejsze głowy od tradycyjnych Tonnerek. To dlatego tak ładnie wyglądają na drobnym, Antośkowym ciałku :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ona ma piękne włosy! Ona jest cudowna....

    OdpowiedzUsuń