Obserwatorzy

piątek, 23 listopada 2012

Już mogę dodawać fotki :-) Dzisiaj ciuszek dla Poppy.

No i dzięki kochanej Ani/Rozelli, która podsunęła mi link do imgur.com będę mogła nadal umieszczać na blogu fotki swoich panienek :-) Niestety nie jest to już takie łatwe i szybkie jak za pomocą Picasa ale trudno, nie można mieć wszystkiego ;-)

Dzisiaj prezentuję przecudny ciuszek od Jenki. W jego skład wchodzą skórzana spodnie w blado-perłowo-różowym kolorze, koronkowy top i szare wdzianko.Do tego były tez te dwie bransoletki i szal ale zwędziła jedna z Tonnerek ;-)
















7 komentarzy:

  1. Przepiekne to ubranko... a buty ufff zazdroszcze !Buziaczki :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka ona jest śliczna i te jej boskie nadymane usteczka.....MIÓD! ubranko świetne,bardzo pięknie odszyte!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po wyróżnienie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: I love the clothes and accessories. The leather pants is very nice. I also love this doll. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!
    Jako laiczka i generalnie osoba która o istnieniu ooak wie od jakiś 20 minut chciałabym zadać pytanko. Przeszukuję Internet wszerz i wzdłuż w poszukiwaniu lalki tego typu, jaki prezentowany jest na blogu. Mam tu na myśli możliwość ruchów rąk w łokciu, nóg w kolanie itp. bardzo mi się marzy taka lalka, ale nie bardzo wiem gzie mam jej szukać?? o zrobieniu samemu raczej nie ma mowy, bo w rzeźbie nie jestem dobra i generalnie pojęcia nie mam na temat ooak.

    pozdrawiam Kamila :)

    OdpowiedzUsuń