Obserwatorzy

poniedziałek, 23 września 2013

Przybycie Lipki :)

No i przybyła śliczna Dal Lipoca:-) Tzn przybyła już jakiśczas temu ale dopiero teraz Wam się prezentuje :-)


- Tak wyglądałam jak przybyłam w to zwariowane lalkowo miejsce ;-)


- wypadałoby się przywitać z nową Fiorka 




- Tak, te krzesełka chyba przygarnę do swojego nowego domku


- czyż nie ślicznie się na nich prezentuję ?


- W ogóle chyba ładna ze mnie dziewczynka, nie uważacie? :-)



- Ojej, znalazłam wymarzonego misia w tym sklepie !


- Będę go baaaardzo kochać, tak czuję


- I cały czas go będę przytulać ...


- Sprawdzimy misiu czy nam to będzie wygodnie


- Pożyczyłam od Fiorci ubranko i od razu kupiłam sobie też nową czapkę, śliczna sówka, no nie ? :-)


- O, tak wygląda w przybliżeniu. Fiorka też chce podobną, ale chwilowo nie ma w tym sklepie i czekamy na dostawę.


- No, to idziemy z Fiorcią na spacer :-)


- Chwilę posiedzimy na ławeczce i ruszamy...



- A tak podróżuję w komunikacji miejskiej w torbo-busie :-)


- A tak podróżuje Fiorka ;-) Pożyczyłam jej moją czapeczkę aby nie zmarzła.


- Ona lubi oglądać świat przesz szybę w autobusie a ja się trochę wstydzę i wolę być schowana w torbo-busie.


- Chyba coś ciekawego tam zobaczyła ...


- No to tyle na razie, papapa....

8 komentarzy:

  1. Prześliczna! Gdybym ponownie rozważała kupno Dala byłaby na wysokiej pozycji!
    Piękne zdjęcia - jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lipka to chyba pierwsza Dalka, która szczerze i bezkrytycznie mi się podoba! Kiedyś nawet miałam podobnie pofarbowane włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie śliczne :-) fajne zdjęcia :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ma włosy :D gratuluję nowej panny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, ma takie włosy, jak ja na studiach! :-) Ale i bez tego już się zakochałam... Ćwir, ćwir :-)

    OdpowiedzUsuń