Obserwatorzy

środa, 16 marca 2011

Lupita ze Zbuntowanych

Niby wyprzedaje te moje biedne mattelki ale dzisiaj trafiła w moje rączki zupełnie niesamowita laleczka. Jest to Lupita z jakiegoś nie znanego mi meksykańskiego serialu Zbuntowani. Serialu nie znam ale lalka jest piękna ! Ma head mold Tereski, ma piękne brązowe oczy umalowane eyelinerem i blado różowe, wydęte usteczka. Włosy na w kolorze bardzo ciemnego brązu, prawie czarne. Ciałko miała niestety hobbitkowe (nie cierpię tego ciałka :-( ) i dlatego przesadziłam ją na fashionistkę ;-)

A teraz Lupita w sesji studyjnej i domowej ;-)

Wersja studyjna ;-)













Wersja domowa :-)











10 komentarzy:

  1. lalka fajna - ale serial to dramat - oglądałem jeden odcinek przypadkiem .

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna laleczka a przesadzenie jej na mobilne ciałko wyszło laleczce na dobre!
    Zdjęcia rewelacyjne jak zawsze !

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, Ty zawsze jakieś "smaczki"gdzieś dorwiesz, piękna dziewczyna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna buźka taka Tereskowa troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona ma cudowne oczy, nie ma w nich takiej pustki jak u innych Mattelek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twarzyczka bardzo naturalna, szczególnie te cieniowane usteczka :-)

    Takiej bym się w życiu nie pozbyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polowałam na nią na allegro, ale mi się nie udało :( Serialu też nie oglądam, ale znam Maite Perroni, która gra ową Lupitę, to ze względu na nią chciałam mieć tę lalkę.
    Jak będziesz sprzedawać, daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam się przywitać :) Od czasu do czasu zaglądam tutaj, teraz wreszcie mogę zaprosić na swój blog (jeszcze ubogi - ale to dopiero początek) ale i tak zapraszam:) Jest tam już laleczka, która kiedyś należała do tej kolekcji... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Tu jeszcze raz ja - niestety z pewnych niedogodnych przyczyn musiałam skasować starego bloga i metodą kopiuj-wklej zmontować następny. Teraz wszystko powinno działać jak należy. Pozdrawiam jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgeous photos whatlovely barbie

    OdpowiedzUsuń