Obserwatorzy

poniedziałek, 17 października 2011

BARE ESSENTIALS - DAY / Dania

No i chwalę się :-)
Właśnie przybyła do mnie nowa, jeszcze gorąca bo prosto z konwentu w Chicago, nowa lalka w stadninie Fashion Royalty: Bare Essentials - Day, z co najważniejsze moldem Danii !!!

Lalka jest zjawiskowa ! Dodatkowym i jednym z najważniejszych jak dla mnie atutów jest jej ciałko, które nie jest typowym ciałkiem FR-owskim. Jest to ciałko, które było pierwszy raz użyte do tegorocznego wypustu FR-owskich wampirzyc . Teraz po raz drugi zostało wykorzystane właśnie dla lalek Bare Essentials - Day i Night.
Ciałko jest wyjątkowe dlatego, że ma bardziej ludzkie kształty w porównaniu do "wysokiego" ciałka FR-ek, które ma nienaturalnie chudą talię, mega wystająca pupę  i balonowy biust a do tego szerokie stopy. To ciałko jest idealne ! Powiedziałabym , że jest to połączenie ciałka nowych Dynamitek i wysokiego ciałka FR-ek.

P.S. Porównanie ciałek pokażę niedługo :-)

P.P.S. To jest jak do tej pory moja najdroższa lalka :-(

A teraz sesja mojej Bare :-)





















11 komentarzy:

  1. piękna,pokazuj porównanie bo jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna - tylko się zachwycać, jak tylko ją zobaczyłam na konwentowych zdjęciach, wiedziałam, że jest idealna, więc oczywiście zazdroszczę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jaka ona piękna... Ta sesja jest świetna, widać wszystkie detale lalki. Czekam na porównania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękna!Te kocie oczy!Ty normalnie masz majątek "utopiony" w swojej kolekcji! :)
    Tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  5. tez jestem ciekawa:))) porównania

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się ciesze, że do Ciebie trafiła :-) wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za miłe słowa :-)

    Urshula - niesteyt masz rację ;-)

    Bogna :*

    Porównania ciałek może jutro ....

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękną ma tę buzię, ciężko od niej oczy oderwać! Też jestem ciekawa porównania ciałek, bo w ubranku trudno dostrzec różnicę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudownie hipnotyzujące spojrzenie... ciężko będzie się odkochać...

    OdpowiedzUsuń
  10. Po co ja zaglądam na blogi, gdzie takie piękności się pojawiają? Jakbym nie mogła sobie spokojnie oglądać u kogoś innego lumpeksowe zdobycze- to nie, ja musiałam tu zajrzeć i oczywiście zachorować ciężko na kolejną pannę znacznie powyżej moich możliwości finansowych;(

    OdpowiedzUsuń