Obserwatorzy

środa, 15 sierpnia 2012

Dynamite Girls- Summer

Szaleństwo lalkowe u mnie trawa nadal ;-) Wczoraj przyleciała z USA kolejna najnowsza loteryjna Dynamitka : Summer :-) Znowu niesamowita ślllllicznotka :P
Summer na kruczo-czarne włosy, orzechowe oczy z ciemną oprawą oraz delikatnym różowym cieniem. Usteczka ma matowo różowe. Mold Summer to ten sam co był używany do pierwszych Arii, z tym, że głowa jest lekko mniejsza. Ciałko jest to nowe z dłuższymi nogami a jedyna zmiana to dłonie - inny układ paluszków.

Ciuszki: kamizelka od DG Dayle, bluzka by Ange, jeansy od Barbie Basisc, torba by Bogna.














7 komentarzy:

  1. Ma wyraz twarzy bardzo pewnej siebie dziewczyny i jest przy tym baaardzo ładna :)
    A stylizacja jest świetna - zwłaszcza ta bluzka! Ma rewelacyjny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna! Myślę, że będzie dla Ciebie źródłem inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnaa :D Fajna stylówa :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna panna, strój świetny. Mam nadzieję że niebawem znowu ją pokarzesz :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna piekna lalka w Pani kolekcji....i kolejna pieknosc...
    ilo popatrzec....gratuluje...Ja czekam na przylot mojej pierwszej Cami:)
    Pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!!! Świetnie ją ubrałaś.
    Ten Dynamitkowy wirus, jest gorszy niż choroba, już marzy mi się następna.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjawiskowa!!! zakochałam się....

    OdpowiedzUsuń