Obserwatorzy

czwartek, 30 sierpnia 2012

Warszawska kawka lalkowa ;-)

Wczoraj z właściwie to już przedwczoraj ;-) odbył się w Warszawie mały meet lalkowy. Oczywiście jak zawsze było to bardzo, bardzo miłe spotkanie. Z większością osób spotykałam się już wiele razy ale była też i nowa osóbka w naszym gronie ;-)  Pozdrawiam wszystkich uczestników spotkania baaardzo serdecznie :-*
Oczywiście jak zwykle to ze mną bywa, wróciłam ze spotkania kompletnie spłukana i znowu z długami - wszystko przez Bognę ;-)  :-* A co ciekawe z żadna nowa lalką w reku nie wróciłam ale z wirtualną to i owszem. Ale na pociechę Bogna ładne ciuszki zrobiła ;-)

A oto tylko kilka lalek które pojawiły się na naszym meetingu :-]


Tonnerka Amber - boska jest!





Joe Tai w peruce Barbie Fashion Queen





FDA Marcella - ma mega bosko artykułowane ciało !




Dynamite Girls Aria





 Fashion Royalty Giselle - mój obiekt pożądania ;-)



Poppy Parker jako Audery Hepburn


Fashion Royalty ...chyba Anja czy jakoś tak :-/


OOAK Kamarzy na bazie Dynamite Girls, Rufus Blue


OOAk kamarzy na bazie Dynanite Girls, Jasper



Tonnerka - Rose - mój kolejny obiekt westchnień ;-) 


Tonnerka Esme 



Kolejna Tonnerka Esme ale w innym wydaniu (wolę tę pierwszą ;-) )


Mini Blythe nr 1


Mini Blythe nr 2


11 komentarzy:

  1. Wszystkie cuuudne, a niektóre są moimi mhrocznymi przedmiotami pożądania ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Amberka widzę się spodobała :) Aria była na sprzedaż, ale takie ładne jej fotki zrobiłaś, że się jeszcze zastanowię... Spotkanie było jak zwykle wspaniałe, a Bogna jest portfelokilerem!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa... Amberka jest śliczna ! A Aria też mnie kusi ale cóż, mam milion innych zobowiązań finansowych :-(
      PS Przez Bognę to ja niedługo zbankrutuję ;-)

      Usuń
  3. Sliczne laleczki...
    Rose jest mega....mam ta lalke w wersji z oryginalnie dlugimi wloskami....i jest moja ukochana najpiekniejsza lalka w mojej kolekcjii...
    Zachecam do kupna tej laleczki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to śliczna lalka. Mi nawet podoba sie z tymi krótkimi włoskami :-)
      A ta na fotce może będzie moja ;-)

      Usuń
  4. Boskie panny, Amber jest cudna ja choruję na Ellowyn ze szklanymi oczkami i wymienną peruką no ale na razie mogę jedynie o niej pomarzyć :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja choruję na Ellowyne ze szklanymi oczkami z pierwszej serii - z tą blond lokowaną peruką .

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej te lalki mi się zaczynają podobać - niebezpiecznie ...

      Usuń
  6. Hello from Spain: I agree with you that Tonnerka Amber is divine. She is wearing a very pretty dress .... I love Giselle. She is my favorite. I would go to your meetings. It is a pity! I live far away ... Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, Giselle is amazing.
      Cordially invite you to our meeting :-) And by any chance you are going on a trip to Polish? : D

      Usuń