Obserwatorzy

niedziela, 17 lutego 2013

Panna/pan ... Monsieur Z....

Dzisiaj specyficzna panna lub pan jak kto woli ;-) Monsieur Z, ze stajni Integrity.
Uważam, że jest to jedna z najpiękniejszych lalek z tej dość oryginalnej, graficznej serii. W tej lalce bardzo podobają mi się jej gęste, mega jedwabiste, platynowe włosy oraz cudne, wielkie usta w delikatnie beżowym kolorze. Zielone kocie oczy też robią wrażenie.
Lalka ma wymienione ciałko na Dynamitkowe z pierwszej serii - w/g zmiana na korzyść :-)
Monsieurka jest ubrana w ciuszki zawinięte od Barbie o ciałkach Model Muse.














7 komentarzy:

  1. Nauczyłaś mnie szacunku do Monsieur Z. A nawet więcej niż szacunku, mam dwie i bardzo je lubię.
    Twoja lalka jest jak BB, a w prochowcu wygląda bardzo stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie, Ola, ty z każdej lalki potrafisz wydobyć wdzięk i urodę :)
    W końcu dziś nie wywaliło mnie z twojego bloga :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech... ja już nawet nie mam siły komentować... Za każdym razem powala mnie to, jak Ty pięknie odziewasz te lalki i ustawiasz je do fotek. Olu, marzą o tym, żebyś ustawiła kiedyś do fotek moje lalki!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknotka z niej i jak "odstrzelona"!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa lalka, świetne zdjęcia i super płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain, i agree with you that this doll is wonderful. I like her coat. She is very elegant. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. smakowita panna ;D

    OdpowiedzUsuń