Obserwatorzy

poniedziałek, 7 grudnia 2015

I druga nowa lokatorka: Today's Momoko China MFC 10th Anniversary


Dzisiaj przybyła kolejna panna, długo oczekiwana bo chyba ze dwa miesiące. Jest to Today's  Momoko China MFC 10th Anniversary. Oczywiście jest zjawiskowa! 
Najbardziej mnie zaskoczyło, że nareszcie jakaś Momoko ma miękkie, a wręcz jedwabiste włoski, bo zawsze były sztywne i kompletnie nie układające się.  Dodatkowo ma też nietypowo, bardzo mięciutką główkę, poprzednie jakie przewinęły się przez moje ręce zawsze miały dość twardą główkę i nawet jak ktoś chciał zrobić reroot to było to bardzo ciężkie zadanie. Obecnie nie było by z tym problemu ale za to nie ma takiej potrzeby bo włoski są takie jak u Tonnerek czy Fashion Royalty.













I obie moje panny razem :-) 




6 komentarzy:

  1. Hi! She's adorable! They both are :-). Very pretty, congratulations!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie się razem prezentują -
    ale to Śnieżka jest moim ideałem urodowym :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowna! A te usteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne panienki, wyjątkowo fotogeniczne ale to brunetka skradła całą moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne obie <3 Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń