Obserwatorzy

czwartek, 14 lipca 2016

SALE - Wyprzedaż różności lalkowych.


Dzisiaj troszkę wyprzedaży lalkowej.

PS Jakby ktoś z Was upatrzył sobie u mnie jakąś lalkę, którą jeszcze mam i chciałby sowicie za nią zapłacić to jestem w stanie przemyśleć sprzedaż, ponieważ dość pilnie potrzebuję kaski ;-)



Dal Lipoca, na ciałku obitsu, wymienione oczka i wig. Sprzedaję w ubranku z fotek.






Pulchniutka Barbie Curvy, Fashionistas 2016


Barbie z rzęsami na ciałku TnT w ubrank z fotki.


Stock od Dal Lizbel


Sukienki dla Blythe


Komplet od Pullip Akemi, pasuje też na Blythe.
Reszta na Dal/Byul.


Różności Barbiowe


Kostium i kozaczki na Sindy/Fleur - REZERWACJA
Sukienka na Evi od Simba i torebka - urywające się uszy - raczej już do wymiany.


Ciałko od Barbie Petite, Fashionistas 2016, główka od Barbie Made To Move i walizeczki Barbiowe.


Suche pastele - nowe. Kupiłam a okazało się, że mam takie same - skleroza nie boli ;-)


3 komentarze:

  1. (ja to tylko marzę o jednej jedynej panience od Ciebie
    ale i tak na razie mnie na Nią nie stać - zatem nadal,
    ot, artystycznie pozazdroszczę i poproszę o sesję z Collete) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu? w które soboty pracujesz w Arkadii?
    jakby co - napisz mi, proszę, mail'a, bo
    mi spora część kontaktów poginęła :/

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie sie marzy Twoja Ashleigh... <3

    OdpowiedzUsuń