Obserwatorzy

środa, 15 kwietnia 2015

Pierwszy Blythecon Polska 2015

11.04.2015r odbył się pierwszy polski Blythecon, w którym miałam ogromną przyjemność uczestniczyć. Atmosfera była naprawdę wspaniała. Lalki urzekały swoją urodą, zresztą podobnie jak uczestniczki :-) Naładowana energią już czekam na kolejne takie spotkanie.
Zobaczcie jakie to cuda można było podziwiać :)

Kandydatki na MISS oczekiwały na werdykt na półeczkach


Moja panna, Summer :)














I pozostałe panny









Warsztaty szkoleniowe z serii co Blythe ma w głowie i jak to wyjąć aby spersonalizować lalkę





Dalszy ciąg pięknych panienek









Ta panna skradła moje serce ale niestety do mnie nie trafi :(





A tak by łanie wyglądała na półeczce z moją Summer ;-)



i maluchy też były


A to nasza MISS ! Cudowna jest ! Sama na nią głosowałam ;-)




Żywa reklama naszego Blytheconu :-)






















3 komentarze:

  1. Wooooow! Wspaniała relacja, Olu! Super, że wrzuciłaś zdjęcia każdej lali osobno. Dzięki temu można podziwiać w szczegółach piękno wszystkich panienek. :)
    Ech, imprezka była rewelacyjna, nie mogę się doczekać następnej!
    Buźka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka na zakupy dla blajtki TAK

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki Olu :) Widzę, że bardzo bolejesz nad Mulatką. Nie martw się będą też inne ;) Mnie bardzo rozczula misiek LV :) za którego bardzo dziękuję :D
    Było super cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń