Obserwatorzy

środa, 14 listopada 2012

Antoinette Basic Bloom

Dzięki kochanej Ange trafiła do mnie kolejka śliczna panna :-) W tej Antosi zakochałam się rok temu na zjeździe DP natomiast tuż przed tegorocznym zjazdem Ange zdecydowała się na jej sprzedaż, co oczywiście mnie ucieszyło, choć planowałam wstrzemięźliwość lalkową ;-)

Ta panna urzekła mnie swoimi cudnymi miedziano rudymi włosami, delikatnym, naturalnym makijażem ust oraz tym, iż nie ma jak większość Antoinette i Cami mleczno-białego ciałka (cameo) tylko takie w naturalnym kolorze (bloom).

Wiem, że wiele osób nie za bardzo lubi mold Antoinette i wiem , że nie jest to mold o zjawiskowej urodzie ale ja od pewnego czasu bardzo polubiłam te buźki i jest to już druga Anti w mojej kolekcji.

A zapomniałam dodać, że nie omieszkałam przy niej trochę pomajstrować i domalowałam jej górne rzęski bo w oryginale ich nie posiadała. Zawsze mnie to jakoś denerwowało. Myślę, że teraz wygląda lepiej, choć pewnie je kiedyś jeszcze poprawie bo nie jestem w 100 procentach usatysfakcjonowana ich wyglądem. Powinny być trochę cieńsze...

Razem z panną na zjeździe nabyłam też śliczne różowe botki i cudowne skórzane spodnie (by Jenka), oczywiście od razu trzy pary ;-) Jedne z nich prezentuje oczywiście dzisiejsza bohaterka. Anti ma na sobie też bluzeczko-sukienkę autorstwa Bogny i torbę, którą już wcześniej pokazywałam, którą zrobiła moja nielalkowa koleżanka :-)
















10 komentarzy:

  1. Bardzo naturalna kobietka. Nie wiem czemu, ale dla mnie ma jakieś smutne spojrzenie.
    Ubranko ma śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta panna od dawna jest na mojej liście, widzę ją w stylizacji retro. Bardzo piękna i nie dziwię sie, że zapragnęłaś ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nowego nabytku Naprawdę jest przesliczna!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się, że się niej zakochałaś! Jest niezwykła :) A spodnie są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma piękny kolor włosków :) Gratuluję :) A spodnie moje ulubione :) Mam takich już 3 sztuki :) Nie mogłam się oprzeć im :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Macałam" ją na żywo i wcale się nie dziwię,że ją nabyłaś.Ma fantastyczne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. włosy ma piękne!!! Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznotka!ma cudnie delikatną urodę i przepiękny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello from Spain: congratulations on this new doll. She is very attractive but she has a sad look. I love the boots and bag with mobile. Nice pictures. We keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lalka ma całkiem przyjemną twarzyczkę i śliczny kolor włosów. Bardzo fajnie ją ubrałaś, spodnie są bombowe!

    OdpowiedzUsuń