Obserwatorzy

poniedziałek, 8 października 2012

Trafiona strzałą z łuku Amber ;-)

Noż po prostu nie spodziewałam się tego.....nigdy nie podobały mi się lalki wielkogłowe i do tego "oczaste", może nie to, że mi się w ogóle nie podobały ale nigdy nie chciałam ich specjalnie posiadać, aż tu na jednym warszawskim spotkaniu lalkowym "zła kobieta" ;-) pokazała mi Amber Tonnera ze szklanymi oczami  ....i zakochałam się w tej lalce na zabój! Tak pięknej lalki dawno nie widziałam !!! I co dziwne nawet te kolanka jak u zwykłych Tonnerek mi nie przeszkadzają, może dlatego, że ciałko Amber nie posiada takich dużych dysproporcji między talią a biustem, jest bardziej naturalnie zbudowane i przez co całe wydaje mi się o wiele ładniejsze niż u tradycyjnych Tonnerek typu Tyler. Lalka ma też cudne rączki i fajny mały biuścik ;-)

Oczywiście "zła kobieta" miała też jedną Amber na sprzedaż i nawet zgodziła się się na raty więc nawet totalny brak kasy nie miał tu nic do powiedzenia i nie miałam wyjścia, musiałam ją mieć ! ;-)

Te lalki trzeba zobaczyć na żywo, one przed obiektywem znacznie tracą, na żywo robią mega wrażenie!

A teraz przedstawiam główną bohaterkę Amber...fakt, faktem najpierw zakochałam się w rudej ale i blondyna jest nieziemska !!! Zobaczcie sami, oto ona:

PS Ciuszki oczywiście By Bogna :-)













A oto winowajczyni zakochania, niestety nie moja :-(







13 komentarzy:

  1. Cudne obie :-) bardzo lubię wielkoglowe i oczaste lalki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka słodka - śliczniutka - blondynka piękniejsza ....pogryzłabym ją ,ale Ci zazdroszcze - jest nieziemska .....:-)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. nieziemskie!oczyska mają cudowne!gratuluję tak pięknego nabytku!

    OdpowiedzUsuń
  4. te oczy :D
    Ogolnie tez nie przepadam za wprawianymi oczami ale w tych można utonąć! Ruda jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczyska niesamowite przez co ma trochę mangowy wygląd :-) Rudzielec też piękny, nie dziwię się tej nagłej miłości :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkookich też nie lubię, ale ta zrobiła na mnie niesamowite wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. osz ty!!! Niedobra kobieto!!! Śliczne są!!!! chciej mi się włączył niedobrze oj niedobrze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello from Spain: This doll is very pretty. I really like her eyes. She is spectacular. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka ciekawa lalka! To Ellowyne, prawda? Ja też do tej pory nie przepadałam za "wielkogłowymi", ale Ty potrafisz tak smakowicie przedstawić każdą Tonnerkę, że już jestem kupiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-*
      To jest Amber nie Ello ale z tej samej serii :-)

      Usuń
  10. Cieszę się, że grupa miłośników Amber się powiększa! Moja ruda i Twoja Blondyna muszą się często spotykać! Wezmę swoją na najbliższe spotkanie, to im cyjniemy wspólne zdjęcie :)

    ZOE Amber jest koleżanką Ellowyne i jest dostępna na stronie Wilde Imagination.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszą się spotykać i to jeszcze razem z trzecią ciemnowłosą, Barbikową :-) W końcu to trojaczki ;-)

      Usuń
  11. Ola, Malkama - dzięki za wyjaśnienie :)

    OdpowiedzUsuń